.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشایی: سلامت انتخابات بر عهده همه است
دکتر احمدی نژاد نشان داده است که عزل و نصب افراد در بالاترین سطوح برای این دولت کار آسانی است. رییس جمهوری حتی یک روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز ممکن است تغییراتی را انجام دهد.

به گزارش نامه،  اسفندیار رحیم مشایی مشاور رییس جمهوری با تاکید براهمیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور و نقش دولت در این زمینه، گفت: اجرای انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردمی بر عهده دولت و سلامت آن بر عهده همگان است.

وی افزود: ولت دهم تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط همانند انتخابات برگزار شده در 33 سال گذشته در سراسر کشور بکار می گیرد.

مشاور رییس جمهوری با اشاره به انتخاب اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت که برای صندوق‌های اخذ رای تعیین می‌شوند، گفت: درمیان بسیاری از عوامل اجرایی انتخابات که از معتمدان مردم هستند و در انتخابات گذشته هم حضور داشتند، اقشار مختلف مردمی از جمله کارمندان و معلمان حضور خواهند شد.

رحیم مشایی یادآورشد: حضور معلمان در کمک به برگزاری پرشور انتخابات در جمهوری اسلامی ایران یکی از امتیازات ما در این عرصه است که سلامت انتخابات را نیز افزایش می دهد، کما این که تا به حال هم این گونه بوده است و خواهد بود.
اهم سخنان مشاور رئیس جمهور در ادامه می آید:

   دولت در کنار سایر دست اندرکاران برای سلامت برگزاری انتخابات تلاش می کند. رییس جمهوری تاکید جدی بر این امر دارد و حتی بیان کرده است که اگر احساس کنم به طور پنهان و آشکار شائبه‌ای به تامین سلامت انتخابات وجود داشته باشد با جدیت با آن برخورد خواهم کرد.

    رییس جمهوری، وزیر کشور و سایر دستگاه‌ها در دولت هرجا به تناسب نیاز، نسبت به تضمین سلامت انتخابات، بسیار کوشا خواهند بود؛ چرا که اعتماد سازی در مردم در قبل و در بعد از انتخابات، موجب شکوه این حماسه ملی خواهد شد.

    شماری افراد در سال های پایانی دولت نهم به رییس جمهوری گفتند که چرا مسئولیت سنگین اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را به عهده می گیرید؟ که دکتر احمدی نژاد در پاسخ گفت که اگر فدای این کار شوم، ارزش دارد.

    بیشترین تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران در دولت های نهم و دهم اعمال شد. اعمال این تحریم ها در این مدت بی سابقه بود. اما متهم کردن دولت به ایجاد مشکلات اقتصادی از سوی برخی ها در داخل واقعا بی انصافی است.

     این که مخالفین می گویند اجرای این قانون موجب افزایش نقدینگی و تورم در جامعه است، منطقی نیست و هدفمندی یارانه ها پایه پولی کشور را اضافه نمی کند.

    برخی افراد و رسانه ها در سخنرانی‌های خود می‌گویند که نباید فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود. این اظهارات سوال برانگیز است. به اعتقاد آنها با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها محبوبیت دولت بیش از پیش افزایش می‌یابد.

    از خدمات خوب رسانه ملی آگاه هستم اما این رسانه در آستانه انتخابات از لحاظ جانبداری از نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری خوب عمل نکرده و این سابقه خوبی برای آن نیست. مردم عملکرد رسانه ملی را در انتخابات دوره های گذشته به خوبی به یاد دارند و بر این اساس صدا و سیما باید کاملا مراقبت کند و مشی معتدل تری را در این عرصه دنبال کند.

    دکتر احمدی نژاد نشان داده است که عزل و نصب افراد در بالاترین سطوح برای این دولت کار آسانی است. رییس جمهوری حتی یک روز مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز ممکن است تغییراتی را انجام دهد.

    سلامت انتخابات عمومی است، چون ممکن است فردا دولت را متهم کنند که به سمتی گرایش دارد و به همین دلیل دولت در فعالیت‌های انتخاباتی حضور نیافته، گرچه خیلی تحت فشار است و از سویی این که علاقه مندی در کشور به دولت زیاد است.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.